Kesällä 2006 kävin Viinissä.
Varasin hostellin muutamaksi yöksi ja kiertelin kaupunkia, kävin vilkkaimmissa turistikohteissa, kirkoissa, taidemuseoissa. Kohokohtana Klimtin THE KISS ja Sacher-hotellin terassilla nautittu iltapäivätee ja pala talon kuuluisaa, ihanaa kakkua...

Koko kaupunki jäi mun mieleeni.
Useimmista paikoista en muista yhtä selkeästi kaikkia yksityiskohtia,
mutta Viinistä kyllä. Sinne palaan vielä joskus.




*hali*
Kommentit